• Wat zeggen anderen?

    Interessant te lezen wat iemand over zichzelf vertelt. Wat anderen zeggen overtuigd misschien beter. Laat je ook eens inspireren door die anderen. Die liegen er zeker niet over.
    Lees de referenties; ervaringen van mensen met wie ik en voor wie ik samen heb gewerkt.

Wat zeggen anderen?

referenties

‘Een kei in het beste naar boven halen in mensen.’

“Cornelis is een bescheiden man met vele talenten. Cornelis is zo iemand die overal wel wat van af weet en van een paar zaken heel veel.

Zijn kennis over verkoop en coaching is moeilijk te overtreffen. Hij is een kei in het beste naar boven halen in mensen. In ieder geval heeft hij dat bij mij gedaan! Door een ontspannen sfeer te creëren en door de juiste vragen te stellen is het hem meerdere keren gelukt om mij verder te helpen op kruispunten in mijn leven! Zonder Cornelis had ik bepaalde afslagen zeker gemist. Daar ben ik hem nog steeds dankbaar voor!”

Johan Wondergem
Communicatieadviseur JOP

‘Houdt de vinger aan de pols.’

Cornelis heeft het talent mensen te verbinden, analytisch te zijn en de situatie visueel weer te geven. Nog altijd geldt: een plaatje zegt meer dan duizend woorden. En Cornelis begrijpt het plaatje! En komt met praktische tips en oplossingen die goed uitvoerbaar zijn. Cornelis werkt in samenspraak en heeft hart voor de zaak. En de zaak mag zeker gezien het project “relationeel en toekomstbestendig jeugdwerk binnen PG Goes” met een hoofdletter worden geschreven. Verder houdt Cornelis de vinger aan de pols, dat komt de continuiteit van het project ten goede. Een prettige coach!

Leontien Slabbekoorn-de Muijnck
Jeugdwerker Protestantse Kerk in Nederland, Terneuzen

‘Een basis waarin ik veel kon leren en lekker kon werken.’

Bedankt voor de twee mooie jaren waarin jij mij begeleid hebt. Ik heb heel veel aan je gehad. Je reageerde altijd erg snel, dacht mee, kwam met oplossingen en stond altijd voor mij klaar. Bedankt daarvoor! Mede dankzij jou heb ik heel veel geleerd en was er ook een basis waarin ik veel kon leren en heerlijk kon werken. Daarvoor ben ik je erg dankbaar.

Daarnaast heb ik het prachtige woord ‘koopsignaal’ van je geleerd. Ik geniet er elke keer weer van 🙂 Het leren werken vanuit een visie en je steeds weer afvragen wat ons doel is met een activiteit, dat heb ik mede dankzij jou (weer) geleerd. Het profileren, je successen delen, korte klappen maken, plaatjes, tabelletjes, overzichten en nog veel meer. Ik heb echt veel aan je gehad en veel van je geleerd!

Ruben Keijts
Docent Godsdienst/Levensbeschouwing, Intervisor

‘Weet goed vanuit de klant te kijken.’

Cornelis is een hardwerkende en enthousiaste vrijwilliger met een kritische blik (op de zaak en op zichzelf) om het beste eruit te kunnen halen. Heel fijn om van hem feedback te krijgen: hij weet goed vanuit de klant/bezoeker te kijken om te weten wat er beter kan!

Emily Harmsen
Eindbaas vacatureluurs.com

‘Vakkundig. Maakt waar wat-ie belooft.’

Als telefoniste bij Morres Wonen wist ik dat ik een klant met een gerust hart aan Cornelis kon toevertrouwen. Cornelis is vakkundig en maakt waar wat hij belooft. Verkopen is een kunst en Cornelis houdt hierbij niet alleen het belang van het bedrijf in het oog, maar ook dat van de klant. Verkoopresultaten zijn uiteraard belangrijk, maar klanttevredenheid ook. Iets extra’s doen voor een klant en daadwerkelijk rekening houden met diens wensen is daarbij vanzelfsprekend. Klachten heb ik over Cornelis dan ook nooit gehoord!

Claudia Dobbelaer
Receptioniste / Klantendienstmedewerkster

‘Respectvol naar mensen toe.’

Cornelis is een verkoper die de klant met humor aan zich weet te binden en met de nodige vakkennis uiteindelijk de koop weet af te sluiten. Hij is hierdoor een echte adviseur.
Op persoonlijk vlak is hij altijd respectvol naar mensen toe. Ook door zijn positivisme en eerder genoemde humor heb ik een goede tijd gehad tijdens onze samenwerking! Een echte aanrader als collega!

Michel Lauwers
Pura Vida concepts and trading

‘Genoten van je verhaal en schrijfstijl.’

schreef Marianne

‘Je weet het altijd zo raak neer te zetten.’

reageerde Johan

‘Geweldig! Wat een schrijftalent en mooie humor!’

schreef Erika

‘Hulp, geduld en service.’

referentie rot in de branding

‘Aangenaam zaken doen.’

Ik wou je met deze mail nog even zeggen dat ik het heel aangenaam zaken doen vond met jou. Het is plezant als er ruimte is om te ‘discussiëren’ tussen koper en verkoper om tot een goede deal te komen. Jouw persoonlijke inbreng heeft voor een groot deel gezorgd dat we de meubels bij Morres aangekocht hebben. Hopelijk verlopen de volgende stappen tot en met de levering even vlot. Tot een volgende keer in de winkel misschien.
Groeten,
Bart de Vos

Over de website ortamim.nl

referentie rot in de branding

Geloof ze niet, geloof jezelf!

Natuurlijk geloof jij jezelf nog het meest. Ga er dus zelf achter komen wat wij voor elkaar kunnen betekenen.
Neem gewoon een keer vrijblijvend contact op.

Blogs in de branding

relationeel jeugd en jongerenwerk

Relationeel jeugd- en jongerenwerk

Wat is relationeel jeugd- en jongerenwerk? Waarom is dit de beste aanpak om je jeugdwerk tot bloei te brengen? Hoe werkt het? Hoe pak je het aan?
10 juli 2017/door Cornelis Rot
jeugdwerkontwikkeling

Jeugdwerkontwikkeling

Jeugdwerkontwikkeling is belangrijk voor je gemeente. Hoe pak je dat aan? Begin bij wat je hebt, maar vraag je eerst af waarom wil je eigenlijk jeugdwerk?
6 juli 2017/door Cornelis Rot
kiezen voor groei

Kiezen voor groei van je kerk

Kiezen voor groei van je kerk. Kiezen voor groei in je kerk. Durven jullie dat aan? Waarom zou je het moeten doen? Hoe begin je eraan?
27 juni 2017/door Cornelis Rot
afspraak

Mensen zijn onbetrouwbaar. Shockeer ze: wees anders!

Maak eens het verschil door niet onbetrouwbaar te zijn. Klanten choqueer je ermee. Ze zijn het gewoon niet meer gewend. En daardoor blijf jij hen bij.
4 juli 2016/door Cornelis Rot
website bouwen

Hoe een website wordt bedacht en ontwikkeld

Hoe breng je enthousiasme terug in een gedateerde website? Voor Gospelkoor 'Or Tamim mocht ik die klus uitvoeren. Hun waarom werd aansprekend vormgegeven.
21 juli 2015/door Cornelis Rot

Klanten zijn soms net mensen

Klanten zijn net mensen. Stel als verkoper vragen en vergeet vooral niet naar het antwoord te luisteren en daar wat mee te doen!
27 mei 2015/door Cornelis Rot
ondertekende offerte verkoop

Een ondertekende offerte is een koopbon!

Zet je jouw handtekening onder een offerte, dan is dit een koopbon! Veel klanten beseffen dit niet. Zelfs ondernemers hebben dat niet altijd in de gaten.
26 maart 2015/door Cornelis Rot
branding

Kijk eens door de ogen van je klant

Kijk eens door de ogen van je klant naar jouw eigen bedrijf. Hoe ziet die buitenstaander jou? Schakel de betrokken buitenstaander en wordt wijs.
26 februari 2015/door Cornelis Rot